Doprava a platba

CELOŠTÁTNA DOPRAVA ZDARMA

DOPRAVA A PLATBY

OSOBNÝ ODBER NA PREVÁDZKE SPOLOČNOSTI – 0 EUR

Kto preferuje osobný odber tovaru môže spraviť tak v Dunajskej Strede na prevádzke spoločnosti e-up s.r.o. V prípade objednania cez internetové stránky onlineshopu je pri tovare uvedené, či je na sklade, a pokiaľ áno, je možné vyzdvihnúť si ho ešte v ten istý deň.

Predtým, ako sa vyberiete vyzdvihnúť si objednaný tovar, počkajte na potvrdenie objednávky e-mailom alebo prostredníctvom SMS resp. telefonicky.

·         Osobný odber na prevádzke spoločnosti e-up s.r.o. je úplne zadarmo.

·         Máte možnosť skontrolovať si tovar priamo v prevádzke s pomocou nášho personálu.

·         Na vyzdvihnutie objednávky si uschovajte číslo objednávky (zaslané emailom alebo SMS).

PREVÁDZKA PONÚKA:

·         parkovisko priamo pred prevádzkou

·         vybavenie do 15 minút

·         odborné poradenstvo – poradíme Vám s výberom najvhodnejšieho vykurovacieho systému

·         možnosť dohodnutia splátok

·         vybavenie reklamácie či odstúpenia od zmluvy

DOPRAVA KURIÉROM UŽ OD 0 EUR S DPH*

Dopravu kuriérom zabezpečuje prepravná spoločnosť DPD a GLS . Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod. Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu.

Maximálne rozmery pre zásielku: do 175 cm jedna strana a maximálny obvod balíku do 300 cm

V deň doručenia vás bude kontaktovať pracovník spoločnosti GLS , aby upresnil čas dodania alebo vás informoval o prípadných zmenách.

V prípade, že vás kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.

Zákaznícky servis GLS môžete kontaktovať na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585 .

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail shop@bvfheating.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal – je predmetom dôkazového konania.

*Doprava zdarma platí pri objednávkach nad 50€!!!

Cena platná pri platbe dobierkou:

Cena prepravy prostredníctvom: GLS je ZDARMA(až do odvolania)

Cena platná pri platbe vopred na bankový účet resp. platobnou kartou:

Cena prepravy prostredníctvom: GLS je ZDARMA (až do odvolania)

Produkt ste vložili do košíka: